Like us for get Notifications

Baca pun dah seram ...Aku Nak Hancurkan Keluarga Kau – Kisah Seram Wanita Ini Diganggu Makhluk Halus Buat Kami Meremang!

Sudah banyak kisah kita dengar mengenai sihir dan ilmu hitam yang dihantar orang yang tidak bertanggungjawab dengan tujuan menjatuhkan individu lain. Yang paling menyedihkan apabila orang terdekat sendiri yang melakukan benda yang terkutuk tersebut.
Seperti kisah yang dikongsi seorang lelaki yang diganggu makhluk halus dirumahnya sendiri. Memang seram. Siap ada audio lagi.

Nampak benda hitam melintas ke dapur

Aku sengaja pakai minyak wangi seroja yang diruqyah

Selang 5 minit mak aku sakit perut & loya

Dan makin menjadi dia jadi loya mcm nak muntah. End up, benda tu terus masuk.. Meracau kata bau busuk & tak tahan..
Dengar audio ni. Aku sempat rakam sikit tadi. Katanya nak hancurkan family aku & ni tempat dia... pic.twitter.com/sWTRxXo8Ez

Mengamuk dilempar lada hitam & baca ayat Qursi

Nampak pocong setinggi 10kaki berbalut kain hitam

Kedai mak aku pun ada orang dengki

Screen Shot 2017-04-28 at 12.16.16 PM
Screen Shot 2017-04-28 at 12.17.22 PM

Ni semua kisah benar dari pengalaman


Baca pun dah seram ...Aku Nak Hancurkan Keluarga Kau – Kisah Seram Wanita Ini Diganggu Makhluk Halus Buat Kami Meremang! Baca pun dah seram ...Aku Nak Hancurkan Keluarga Kau – Kisah Seram Wanita Ini Diganggu Makhluk Halus Buat Kami Meremang! Reviewed by Tular Lagi on 9:27 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.